fbpx

Regulamin sklepu internetowego www.dietyodkucharzy.pl

I. Definicje

Статут – niniejszy Regulamin Serwisu należącego do FOODMANAGEMENT S.C., dalej Food Management z siedzibą w 03-272 Warszawa, ul. Kuszników, nr 20, lok. 2, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki, REGON: 384145407, NIP: 5322084850;
Sklep internetowy – serwis internetowy należący do Food Management, umożliwiający zakup produktów Food Management drogą elektroniczną.
Dostawa zestawów – transakcje elektroniczne zawierane przez Food Management za pośrednictwem serwisu internetowego, polegające na przygotowaniu i dostarczaniu przez Food Management zestawów dietetycznych.
Usługa – usługi elektroniczne świadczone przez Food Management za pośrednictwem serwisu internetowego, polegające na świadczeniu usługi i dostawie cateringu dietetycznego.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną, zawierająca umowę z Food Management.
Konto klienta – zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii jego zamówień) znajdujący się w systemie teleinformatycznym Food Management.
Formularz zamówienia – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający dokonanie zamówienia.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta klienta.
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
Umowa– umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Klientem a Food Management, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość;
Zestaw dietetyczny Food Management– przygotowany dla Klienta zestaw posiłków dietetycznych;
Serwis – strona internetowa umieszczona wraz ze wszystkimi podstronami stanowiącymi jej części, przy wykorzystaniu której Food Management oferuje i sprzedaje Klientom zestawy dietetyczne oraz swoje usługi.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

II. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa warunki i zasady korzystania z Usług Food Management.
  2. Właścicielem i administratorem Serwisu jest firma FOODMANAGEMENT S.C.
  3. Regulamin, jako wzorzec umowy w postaci elektronicznej, wiąże Klientów zgodnie z art. 384 § 2 i 4 Kodeksu cywilnego.
  4. Food Management informuje Klientów, iż ze względu na publiczny charakter sieci Internet, za pośrednictwem której sprzedaje zestawy oraz świadczy drogą elektroniczną usługi, korzystanie z tych zakupów oraz usług może wiązać się z ryzykiem związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za jej pośrednictwem pomiędzy Food Management a Klientem.
  5. Food Management zastrzega, iż w okresie prowadzenia prac konserwacyjnych systemów teleinformatycznych, dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach Serwisu może być utrudniony lub niemożliwy. Food Management zobowiązuje się dołożyć wszelkiej możliwej staranności, aby utrudnienia takie występowały jak najrzadziej i jak najkrócej.
  6. Wygląd i treść Serwisu oraz wszelkie inne treści i materiały udostępniane Klientom w ramach transakcji sprzedaży zestawów oraz usług Food Management stanowią własność FOODMANAGEMENT S.C. i są objęte ochroną wynikającą z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

     III. Warunki korzystania z Serwisu

  1. Warunki techniczne
    Dla korzystania z Serwisu niezbędne jest spełnianie co najmniej następujących wymogów technicznych:

    a)posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej;
    b)dostęp do urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron WWW;
    c) aktywne połączenie urządzenia, o którym mowa w pkt 1.2 powyżej, z siecią Internet;
    d) prawidłowo zainstalowany w urządzeniu, o którym mowa w pkt 1.2 powyżej, system operacyjny;
    e) prawidłowo zainstalowana w urządzeniu, o którym mowa w pkt 1.2 powyżej, nowoczesna przeglądarka internetowa;
    f) włączona w używanej przez Klienta przeglądarce internetowej, o której mowa w pkt 1.5 powyżej, obsługa skryptów Java Script oraz okien wyskakujących (pop-up windows);
    g) dodanie w poczcie elektronicznej adresów Serwisu jako nadawców zaufanych w celu zwiększenia pewności dostarczania Klientowi korespondencji Food Management.

  1. Warunki formalne
    Klientem może być każda osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zarówno obywatel Polski, jak i każdego innego państwa, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność do czynności prawnych.
  2. Warunki ogólne

    a) Klient zobowiązany jest podać Food Management wyłącznie prawdziwe dane dotyczące jego osoby. Jest również zobowiązany do aktualizacji swoich danych każdorazowo w przypadku ich zmiany. Odpowiedzialność za ewentualne negatywne następstwa braku aktualizacji danych ponosi Klient.
    b) W przypadku kradzieży paczki, która została dostarczona do Klienta Food Management nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie zestawów lub usługi. Klientowi nie przysługuje możliwość reklamacji, rekompensaty lub odszkodowania.
    c) Klient zobowiązany jest chronić poufność informacji umożliwiających dostęp do jego konta w Serwisie, w szczególności poprzez nieujawnianie tych informacji osobom trzecim. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody spowodowane udostępnieniem osobom trzecim informacji umożliwiających zalogowanie się do jego konta w Serwisie lub pozostawaniem zalogowanym do swego konta w Serwisie mimo, że nie będzie z niego korzystał w danym momencie.
    d) Klient zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego konta w Serwisie, nie wolno mu także udostępniać pod jakimkolwiek tytułem swojego konta w Serwisie do używania osobom trzecim.
    e) Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu wyłącznie zgodnie z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami przyjętymi dla korzystania z sieci Internet i dokonywania czynności za jej pośrednictwem. Klientowi nie wolno też nadużywać środków komunikacji elektronicznej w sposób powodujący utratę stabilności pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych bezpośrednio lub pośrednio zaangażowanych przy dostarczaniu zestawów lub świadczeniu usług przez Food Management.
    f) Klientowi w trakcie korzystania z Serwisu nie wolno posługiwać się treściami o charakterze bezprawnym, w tym także naruszającymi prawa Food Management lub osób trzecich, treściami obraźliwymi, wulgarnymi lub obscenicznymi, sprzecznymi z zasadami współżycia społecznego lub dobrego wychowania.

    IV. Oferta Food Management


Oferta Food Management obejmuje:

  1. przygotowywanie zbilansowanych, gotowych do spożycia posiłków w formie Zestawów dietetycznych;
  2. dostawę Zestawów dietetycznych oraz świadczenie usługi cateringu dietetycznego Food Management na adres wskazany przez Klienta, w miastach objętych zasięgiem dostaw Food Management których aktualna lista jest dostępna w Serwisie;
  3. dostawę pozostałych oferowanych produktów dostępnych na stronie Food Management na adres wskazany przez Klienta, w miastach objętych zasięgiem dostaw Food Management
  4. prowadzenie konta Klienta w Serwisie.
  5. Zestawy dietetyczne Food Management
  6. Zestawy dietetyczne Food Management są oferowane i sprzedawane jako zestawy posiłków określonego rodzaju diety, o określonej dziennej wartości kalorycznej.
  7. Zestawy w programie Food Management składają się 3, 4, 5 lub 6 gotowych posiłków o podanej dla zestawu wartości kalorycznej.
  8. Serwis podaje szczegółowe informacje o rodzajach oferowanych diet oraz ich kompozycji i wartości odżywczej Zestawów i poszczególnych posiłków.
  9. Ceny Zestawów dietetycznych oferowanych przez Food Management określone są w Serwisie należącym do Food Management w zakładce „Cennik”.
  10. Ceny Zestawów dietetycznych oferowanych przez Food Management wyrażone są w złotych polskich (zł) i są cenami brutto, co oznacza, iż zawierają one właściwy podatek od towarów lub usług (VAT).
  11. Cena Zestawu Dietetycznego Food Management nie obejmuje kosztu dostawy, pod wskazany przez Klienta adres, w jednym z miast objętych zasięgiem dostaw. Aktualna lista miast objętych zasięgiem dostaw Food Management jest dostępna w Serwisie w zakładce „Obszar dostawy.
  12. Koszt dostawy jest doliczany osobno, jednorazowo, do każdego zestawu w cenie 8 PLN.
  13. Food Management zastrzega sobie prawo do czasowej lub stałej zmiany parametrów oferty, w tym do wprowadzania do niej nowych pozycji towarów lub usług oraz wycofywania wcześniej oferowanych rodzajów Zestawów dietetycznych Food Management, zmiany ich cen, a także do wprowadzania dostaw do wcześniej nieobsługiwanych miast, jak i rezygnacji z dostaw do miast uprzednio obsługiwanych.
  14. Food Management zastrzega sobie prawo do modyfikacji menu. Nagła zmiana menu może być wynikiem braku dostawy surowców lub opóźnieniem takiej dostawy. W takim przypadku przygotowane będą produkty zamienne, równie dobre jakościowo i smakowo.
  15. Food Management zastrzega sobie możliwość różnic w kaloryczności dań +/- 10% od podanej wartości, a średni udział makroskładników w zestawach i dietach przedstawiony jest w ujęciu tygodniowym.

    V. Warunki składania zamówień przez Klientów

Korzystając z Usług Food Management Klient może składać zamówienia na Zestawy dietetyczne Food Management poprzez Serwis należący do Food Management.W celu dokonania zakupu Zestawów dietetycznych lub cateringu dietetycznego Food Management w Serwisie, Klient powinien:

  1. Wybrać dostosowane do indywidualnych potrzeb parametry Zestawów dietetycznych lub cateringu dietetycznego Food Management, korzystając z formularza zamówienia w Serwisie.
  2. Wypełnić w prawidłowy sposób formularz rejestracyjny (w szczególności podać adres poczty elektronicznej, zdefiniować hasło oraz podać wymagane w formularzu dane, w tym dane adresowe niezbędne do realizacji dostawy);
  3. Zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować go składając oświadczenie o następującym brzmieniu: „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin Serwisu zawierający Politykę Prywatności”.
  4. Wyrazić zgodę na zawarcie Umowy poprzez potwierdzenie zamówienia oraz zobowiązanie się do zapłaty wskazanej w zamówieniu kwoty.
  5. Klient może w zamówieniu podać dodatkowo dane potrzebne do wystawienia faktury VAT.
  6. Klient akceptując regulamin, zgadza się na wystawienie faktury i przesłanie dokumentu drogą elektroniczną.
  7. Faktura elektroniczna może być kontrahentowi przesłana lub udostępniona. Przesłana może zostać za pomocą poczty elektronicznej, tzn. poprzez e-maile. Jeśli jednak mowa o udostępnianiu faktur elektronicznych należy to rozumieć jako możliwość pobrania faktury na komputer po zalogowaniu się do zdalnego, administrowanego przez sprzedawcę systemu, który umożliwia także jej wydruk.
  8. Aby zamówienie w sklepie internetowym mogło być skutecznie zrealizowane, klient będzie każdorazowo zobowiązany do zaakceptowania udostępnianego przez spółkę regulaminu sklepu. Poprzez akceptację postanowień zawartych w regulaminie, klient będzie m.in. zgłaszał żądanie wystawiania faktury dokumentującej daną sprzedaż (zgodnie z art. 106b ust. 3 ustawy o VAT) oraz wyrażał zgodę na otrzymywanie żądanej faktury w postaci elektronicznej. Faktura w postaci elektronicznej będzie przesyłana klientowi w sposób przewidziany regulaminem, np. na wskazany przez klienta adres e-mail, udostępniona pod linkiem umożliwiającym jej pobranie na urządzenie klienta lub udostępniona na osobistym koncie klienta prowadzonym w ramach korzystania ze sklepu internetowego. Bez zaakceptowania regulaminu klient nie będzie miał możliwości dokonania zakupów w sklepie Internetowym.
  9. Food Management zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji danych Klienta, np. w drodze kontaktu telefonicznego.
  10. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przy rejestracji w Serwisie.
  11. Do zawarcia Umowy przy złożeniu zamówienia poprzez Serwis dochodzi z chwilą użycia przez Klienta przycisku: „POTWIERDZAM ZAMÓWIENIE I ZOBOWIĄZUJĘ SIĘ DO ZAPŁATY”.
  12. Food Management nie odpowiada za przeciwwskazania zdrowotne Klienta w stosowaniu zestawów lub diet, które Klient powinien skonsultować ze swoim lekarzem przed rozpoczęciem korzystania z zestawów dietetycznych lub diet Food Management. Food Management informuje jednocześnie, że choć porady dietetyczne udzielane w ramach Serwisu oraz telefonicznie przez dietetyka Food Management oparte są na fachowej wiedzy dietetycznej zgodnie z aktualnymi normami i zaleceniami w tym zakresie, to jednak wobec braku pełnej wiedzy diagnostycznej o indywidualnych uwarunkowaniach zdrowotnych i nietolerancjach żywieniowych Klientów nie może brać odpowiedzialności za ewentualne skutki korzystania z poleconych rodzajów zestawów dietetycznych lub diet Food Management.
  13. W trakcie realizacji zamówienia, Serwis wysyła do klientów przypomnienia o zbliżającym się wygaśnięciu złożonego przez Państwa zamówienia.

VI. Warunki przyjmowania i realizacji zamówień przez Food Management.

  1. Zamówienia są przyjmowane w Serwisie oraz pocztą elektroniczną 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Zamówienia złożone do godz. 14.00 będą zrealizowane dwa dni później. Zamówienia na niedzielę i poniedziałek przyjmowane są najpóźniej do godziny 22:00 w czwartek. Food Management zastrzega, że w okresach świątecznych może nastąpić zmiana harmonogramu przyjmowania zamówień. Dostawy realizujemy od poniedziałku do soboty. Zestawy weekendowe dostarczane są w sobotę rano.
  3. Zamówienia są realizowane na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej w miastach, których aktualna lista jest dostępna na stronie Serwisu.
  4. Dostawy Zestawów dietetycznych Food Management odbywają się w dniach i godzinach uzgodnionych z Klientem, przy czym są one możliwe codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach porannych. Food Management zastrzega, że w okresach świątecznych może nastąpić zmiana harmonogramu dostaw, o czym Food Management wcześniej poinformuje Klientów. Food Management zastrzega, że w przypadkach, gdy z przyczyn od niego niezależnych realizacja zamówień będzie we wskazanym przez Klienta terminie niemożliwa, uzgodni z Klientem inny termin realizacji zamówienia.
  5. Food Management zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie ze specyfikacją zestawów dietetycznych lub usług wybranych przez Klienta z oferty prezentowanej w Serwisie.
  6. Bezpośredni kontakt Klienta z Food Management jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany na stronie Serwisu.

VII. Płatności


  1. Klient zobowiązuje się do zapłaty za zamówione Zestawy dietetyczne lub usługi Food Management ceny określonej w zakładce „Cennik” w Serwisie, dla wybranych parametrów zamówienia, oraz do odbioru zamówionych Zestawów dietetycznych lub Usług Food Management.
  2. Klient jest zobowiązany uiścić opłatę za zamówione Zestawy dietetyczne lub Usługi Food Management poprzez dokonanie:

    a) przelewu bankowego na rachunek Food Management nr 80 1020 1042 0000 8302 0421 2676, w którego tytule należy wpisać numer zamówienia wskazany w otrzymanej wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie albo
    b) przelewu online drogą elektroniczną na rzecz Food Management w systemie tpay.com. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną dla Food Management jest Tpay.

    3. Food Management zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
    a) złożenia zamówienia w nieprawidłowy sposób, w szczególności poprzez nieprawidłowe wypełnienie formularza;
    b) bezskuteczności próby uzgodnienia miejsca i terminu dostarczenia Zestawów dietetycznych lub Usług Food Management;
    c) pozyskania od Klienta po otrzymaniu od niego zamówienia informacji o przeciwwskazaniach zdrowotnych dla spożywania Zestawów dietetycznych lub Usług Food Management;
    d) braku uiszczenia zapłaty ceny za zamówione Zestawy dietetyczne lub Usługi Food Management;
    e) naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
    f) Food Management informuje, iż zakupione Zestawy lub Usługa obejmująca przygotowanie i dostawę Zestawów dietetycznych Food Management związana jest każdorazowo z kontem Klienta w Serwisie, w ramach którego została zamówiona i opłacona oraz że nie ma możliwości zaliczenia danego zamówienia na poczet innych zobowiązań Klienta lub na poczet zobowiązań innego Klienta.

VIII. Reklamacje

  1. W przypadku zaistnienia niezgodności w realizacji Zamówienia w porównaniu do Zamówienia złożonego lub z niniejszym Regulaminem, Klient uprawniony jest do złożenia w terminie 24h od dnia, w którym usługa nie została wykonana lub została wykonana nienależycie, reklamacji (dalej „Reklamacja”). Reklamacja powinna zostać złożona drogą elektroniczną i wysłana na adres:  kontakt@boskibox.pl Reklamacje złożone na portalach społecznościowych lub SMS-owo nie zostaną uznane jako przyjęte do rozpatrzenia.
  2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i adres Klienta składającego reklamację, numer zamówienia, którego dotyczy oraz datę dostawy, o ile reklamacja dotyczy konkretnego Zestawu dietetycznego Food Management, a także zwięzły opis zdarzenia będącego powodem reklamacji. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu Usługi oraz zdjęcie reklamowanego produktu, który następnie powinien zostać w całości zutylizowany przez Konsumenta.
  3. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Reklamacji nie później niż w ciągu 2 dni roboczych następujących po wpłynięciu Reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia jej otrzymania, a zgłaszający ją Klient zostanie poinformowany o zajętym przez Food Management stanowisku wiadomością e-mail przesłaną na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej wykorzystywanej przez Klienta do korespondencji w związku z Usługami Food Management.
  4. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (Dz.U z 24.02.2003 r. nr 31, poz. 258), w przypadku towarów żywnościowych, oznakowanych terminem przydatności do spożycia, można je reklamować wyłącznie przed upływem tego terminu. Reklamację złożone po upłynięciu terminu produktów zostaną rozpatrzone negatywnie.
  5. Food Management informuje Klienta będącego konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download?plik=6223). Wykaz stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

IX. Zmiana, anulowanie i rezygnacja zamówienia

  1. Klient uprawniony jest do zmiany lub anulowania Zamówienia.
  2. Zmiana może dotyczyć terminów poszczególnych dostaw lub adresu dostawy.
  3. O zamiarze zmiany lub anulowania Zamówienia w danym dniu Klient zobowiązany jest poinformować serwis należący do Food Management drogą mailową wskazany na stronie serwisu w zakładce Kontakt.
  4. Rezygnacja z zamówienia złożona mailowo lub telefonicznie będzie przyjęta w czasie pracy BOK – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pomijając dni wolne od pracy.
  5. Rezygnacja złożona w poniedziałek do godz.:14:00 – klient może zrezygnować z dostawy środowej i w kolejnych dni
  6. Rezygnacja złożona we wtorek do godz.: 14:00 – klient może zrezygnować z dostawy czwartkowej i w kolejnych dni
  7. Rezygnacja złożona w środę do godz.:14:00 – klient może zrezygnować z dostawy piątkowej i w kolejnych dni
  8. Rezygnacja złożona w czwartek do godz.:14:00 – klient może zrezygnować z dostawy niedzielnej i w kolejnych dni
  9. Rezygnacja złożona w piątek do 14:00– klient może zrezygnować z dostawy wtorkowej i w kolejnych dni.
  10. Czas rezygnacji jest uzależniony od dni produkcyjnych. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. Zmiany dokonać można poprzez Konto Klienta lub kontakt telefoniczny/drogą elektroniczną z serwisem Food Management.
  11. Zmianę lub anulowanie uważa się za dokonane z chwilą otrzymania przez Klienta od serwisu Food Management wiadomości zawierającej jej potwierdzenie. Zmiany lub anulowania zamówienia klient może również dokonać samodzielnie na swoim koncie klienckim na stornie Serwisu.
  12. Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania Zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za Zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania.
  13. W przypadku zmian dotyczących wyboru menu, zmiany dokonać można wyłącznie poprzez Konto Klienta. Klient uprawniony jest do modyfikacji zamówienia nie później niż do godz. 14:00 na 2 dni robocze przed planowaną datą realizacji zamówienia. W innym przypadku dostarczone zostaną mu posiłki z wybranej domyślnie diety. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.
  14. W przypadku zmian skutkujących niedopłatą Klient zobowiązany jest do uiszczenia brakującej kwoty zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem do godz. 14:00 dnia poprzedzającego wysyłkę. Powyższe zasady mogą ulec zmianie w święta oraz dni ustawowo wolne od pracy.
  15. W przypadku zmiany Zamówienia na pakiet o niższej wartości cenowej, do konta Klienta zostanie przypisana ilość punktów odpowiadająca różnicy wynikającej z aktualnie obowiązującego cennika. Punkty te nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.
  16. W przypadku rezygnacji z zamówienia klienta obowiązuje rozliczenie wykorzystanej częściowo diety w cenach regularnych wg cennika, a zwrot należności realizowany jest na przez Klienta rachunek bankowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu potwierdzenia. W nadzwyczajnych przypadkach takich jak siła wyższa, okres ten może ulec wydłużeniu. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z Umowy, a których dana Strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności.
  17. W przypadku rezygnacji z zamówienia (przed rozpoczęciem lub w trakcie realizacji), zwrot wpłaty zostanie pomniejszony o prowizję operatora płatności i/lub prowizję pośrednika, poprzez którego została dokonana wpłata. Usługodawcy przysługuje prawo do pobrania opłat w wysokości: 10% wartości każdego Zestawu lub Usługi w celu pokrycia kosztów manipulacyjnych w przypadku Zamówień złożonych przez Formularz Zamówienia oraz za pośrednictwem BOK  lub  20% wartości każdego Zestawu lub Usługi w celu pokrycia kosztów manipulacyjnych w przypadku Zamówień złożonych za pośrednictwem serwisów pośredniczących w sprzedaży (dietly).
  18. Zamówienia nieopłacone przez 7 dni zostaną automatycznie usunięte przez system. W szczególnych przypadkach, zamówienie nieopłacone może zostać anulowane przez system po 48h.
  19. W przypadku anulowania dowolnej ilości dni zamówienia, wszystkie punkty lojalnościowe z tego zamówienia zostaną anulowane.
  20.  Jeżeli klient wprowadzi błędny adres dostawy (lub niepełny adres dostawy), a zamówienie zostanie wyprodukowane i wysłana ale nie zostanie doręczone z powodu błędnego adresu (lub niepełnego adresu dostawy), to Food Management nie ponosi za to odpowiedzialności. W sytuacji gdy zamówienie nie zostanie dostarczone i wróci do nadawcy, Food Management nie ponosi odpowiedzialności. Produkty, które wysyła Food Management i które wrócą do nadawcy zostaną zutylizowane.

X. Realizacja opłaconego zamówienia i zwroty po upływie terminu

  1. Klient zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji zamówienia w terminie 6 miesięcy od dnia zaksięgowania wpłaty.
  2. Po upływie tego terminu zamówienie uważa się za niewykorzystane, a Klient traci prawo do realizacji usługi na warunkach obowiązujących w momencie zakupu.
  3. W przypadku niewykorzystania zamówienia Klient otrzymuje zwrot środków pomniejszony o 30% wartości zamówienia lub w przypadku płatności punktami Skarbonka, zwrot w punktach
  4. Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia.
  5. Food Management może zaproponować przeliczenie wartości zamówienia według aktualnego cennika.
  6. Warunkiem zwrotu jest zgłoszenie żądania zwrotu e-mailem na adres kontakt@dietyodkucharzy.pl.
  7. Zwroty realizowane są na rachunek bankowy Klienta lub konto Skarbonka.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie internetowej.
  2. Food Management zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu.
  3. W sprawach nieuregulowanych regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
ukUK